.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابتلاء 250 هزار مازندرانی به بیماری دیابت

مدیر انجمن حمایت از بیماران دیابتی مازندران تعداد بیماران دیابتی استان250 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید‌جعفر اسد ‌الله ‌پور اظهار داشت: بر اساس آمار بهداشت و درمان استان بیش از 15 هزار نفر بیمار مبتلا به دیابت در شهر ساری تحت درمان هستند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران دیابتی مازندران تصریح کرد: حدود 45 متخصص و پزشک در شهرهای استان برای این انجمن بیماران دیابتی را درمان می‌کنند.

وی خدمات‌رسانی انجمن حمایت از بیماران دیابتی مازندران را طرح غربالگری بیماران دیابتی، ثبت نام از تمام‌ بیماران و اختصاص یارانه عنوان کرد.

اسدالله ‌پور خاطر‌نشان کرد: پرداخت این یارانه تصویب شد اما در پرداخت آن با وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی دچار مشکل و اختلاف نظر شدیم.

این مسئول اظهار داشت: از عمده مشکلات ما در این انجمن بحث اطلاع‌رسانی، اختلاف وزارت بهداشت با این انجمن وعدم همکاری خدمات‌دهندگان پزشکی در مراکز دولتی است.

وی تصریح کرد: برای افرادی که بخواهند عضو این انجمن شوند، آزمایش به ‌طور رایگان صورت می‌گیرد و فقط با پرداخت مبلغ هفت هزار تومان حق عضویت می‌‌توانند به صورت دائم مراقبت شوند.

اسد‌‌الله ‌پور با اشاره به اینکه درمان 50 درصد بیماران دیابتی تسکین روحیه است، گفت: تفاهمنامه‌ای با حوزه هنری و سینماهای استان و مدیران استخرهای شنا منعقد شد تا بیماران بتوانند به ‌صورت نیم‌بها از این مزایا استفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین صالحی 1 ارديبهشت 1388
به نظر من استفاده از پمپ انسولین sooil میتوانند راه حل خوبی برای بیماری دیابت باشد,چون این پمپ میتواند جلوی بیماریهای بعدی دیابت را بگیرد.
شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به شماره 09124450429 تماس بگیرید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.